Como engadir máis liñas no arquivo gl-ES.mod_footer.ini

Punto de encontro de usuarios do Joomla! en galego; axuda, traducións...

Como engadir máis liñas no arquivo gl-ES.mod_footer.ini

Mensaxepor ghalleiras » Xov Nov 19, 2009 7:37 pm

Alguén me pode dicir como engadir máis liñas de texto para que aparezan no final da páxina. Intentei meter outra liña poñendo FOOTER_LINE3=Texto que quería por, a seguir de FOOTER_LINE2, pero non me sale nada.

Código: Seleccionalo todo
FOOTER=Pé de páxina
FOOTER_LINE1=Copyright © %date% Open Source Matters. Todos os dereitos reservados.
FOOTER_LINE2=Feito con <a href="http://www.joomla.org">Joomla!</a> software libre publicado baixo a <a href="http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html">licenza GNU/GPL.</a>
MOD_FOOTER=<em>mod_footer</em>
THIS MODULE SHOWS THE JOOMLA! COPYRIGHT INFORMATION=Este módulo amosa a información sobre dereitos protexidos de Joomla!.
ghalleiras

Mensaxes: 1030
Rexistrado: Mar Nov 01, 2005 1:04 pm

Re: Como engadir máis liñas no arquivo gl-ES.mod_footer.ini

Mensaxepor minhoca » Mar Dec 29, 2009 10:44 pm

Supoño que será parde para respostar a esto.

Cando falas de engadir un footer-3 estás a falar de engadir unha nova zona, o que implica modificar a sobreplanta.

Se o que queres é engadir un texto, utiliza códigos html de salto de liña no mesmo footer.
Saúde. Alexandre Prieto.
Gustaríame falar moitos idiomas, pero so manexo ben unha lingua allea: español.
"Somos galegos por obra e gracia do idioma" (Sempre en Galiza-Castelao)
Foro CIG-Autonomica
G11n (galeguización)
minhoca

Mensaxes: 4431
Rexistrado: Mér Mai 04, 2005 10:59 pm

Mensaxepor ghalleiras » Mar Xan 05, 2010 8:09 pm

Nunca é tarde para respostar.

A opción que me das xa a sabia, editando o arquivo footer.php e engadindo unha etiqueta <div> podo introducir máis texto en html. Pero o que eu preguntaba era como engadir máis liñas ao arquivo gl-ES.mod_footer.ini.

Saúdos
ghalleiras

Mensaxepor Medulio » Xov Xan 07, 2010 5:14 pm

ghalleiras escribiu:A opción que me das xa a sabia, editando o arquivo footer.php e engadindo unha etiqueta <div> podo introducir máis texto en html. Pero o que eu preguntaba era como engadir máis liñas ao arquivo gl-ES.mod_footer.ini.

Engadir, pode-las engadir sem máis, pero quererás que apareçam tamém ;-)

Se engades as linhas no arquivo de idioma estás a criar os identificadores e atrinbuir-lhes um valor mais logo deves indicar-lhe ao módulo que os apresente. Podes editar a sobreplanta do próprio mod_footer ou, milhor, pois assi nom tirás problemas em vindeiras actualizações, criar umha nova que passe por riba da principal engadindo-a na sobreplanta.

No directório 'html' da sobreplanta, criar um novo cartafol 'mod_footer' e copiar aí o contido de 'modules/mod_footer/tmpl'. E depois engadir, no final do arquivo 'default.php' copiado, a seguinte linha:

<div><?php echo JText::_( 'FOOTER_LINE3' ); ?></div>
Unha aperta.
José A. Cidre Bardelás (XACB)

Lingoa proletaria do meu pobo, eu fáloa porque si, porque me gosta,[...] porque me peta, [...] porque me sae de dentro, alá do fondo[...].
(Celso Emilio Ferreiro)
Medulio

Mensaxes: 4298
Rexistrado: Xov Mai 05, 2005 1:31 pm

Mensaxepor ghalleiras » Mér Xan 20, 2010 12:17 am

Medulio escribiu:Engadir, pode-las engadir sem máis, pero quererás que apareçam tamém ;-)

Efectivamente

Medulio escribiu:Se engades as linhas no arquivo de idioma estás a criar os identificadores e atrinbuir-lhes um valor mais logo deves indicar-lhe ao módulo que os apresente. Podes editar a sobreplanta do próprio mod_footer ou, milhor, pois assi nom tirás problemas em vindeiras actualizações, criar umha nova que passe por riba da principal engadindo-a na sobreplanta.

No directório 'html' da sobreplanta, criar um novo cartafol 'mod_footer' e copiar aí o contido de 'modules/mod_footer/tmpl'. E depois engadir, no final do arquivo 'default.php' copiado, a seguinte linha:

<div><?php echo JText::_( 'FOOTER_LINE3' ); ?></div>

Provareino.

Encantado de saudarte de novo Medulio.
ghalleiras

Volver a Joomla!

Quen está en liña

Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados