Nunca Mais incendios en Galiza...!

Ecoloxía, parques naturais, agresións ao medio ambiente, cuestións forestais, conservación do patrimonio de Galiza.

Mensaxepor ghalleiras » Ven Ago 11, 2006 3:13 pm

Cada vez está máis claro que hai unha man negra detras de tanto incendio que ten algún fin.....

Onte no incendio de Torroña (OIA) fun testemuña -estiven ali toda a tarde- dunha explosión e pouco despois da mesma iniciouse un lume no lugar.

Pola noite cerca de San Xian, pero no mesmo concello de Oia, os veciños dixeron o mesmo, e houbo un conato de incendio nunha zona onde aínda non ardera e que se apagou de contado grazas a unha cuadrilla que habia nunha parroquia contigua.

Hoxe nas diferentes cadeas de TVs, varios veciños comentan o das explosións e visualzación de diversos tipos de artefactos incendiarios. Mesmo deron imaxes dalgúns pegados aos quitamedos.

A cousa está clara, so falla saber cal é o fin, que cada vez está máis claro tamén.

Estamos facendo guarda de noite nos montes do Rosal os membros da Xunta Rectora. Dende logo como pillemos algún pegar lume no monte, non sei que pasará.

Por certo Erasmo, parecesme un pouco dado a facer críticas alegremente, dito sexa con todos os respetos. Como te dixo 6ª matriuska, deixa que a actual Consellaría do Medio Rural leve adiante as súas políticas estrátexicas, faille un seguimento, e depois, se non da resultados critica, eu tamén o farei chegado o caso,ais pola información que teño dos que pretenden para o monte e polo trato recibido até o de agora, non podo falar doutro xeito que non sexa para ben do equipo que está a traballar nesa consellaría.
ghalleiras

Mensaxes: 1030
Rexistrado: Mar Nov 01, 2005 1:04 pm

Mensaxepor ghalleiras » Ven Ago 11, 2006 3:26 pm

Erasmo escribiu:OIA.

Iniciouse o lume de noite... o alcalde fillo de forestal e afeito a apagar lumes dende neno dí que as 3 da madrugada carecen de medios para facerlle fronte ás lapas... teñen que desaloxar varias vivendas ameazadas polo lume... ata ás 7 da mañán non chegan os Bombeiros de VIGO... ás 10 horas dous bulldozer traballan para impedir que o lume chegue ó Curro de Mougás... un avión traballa toda a mañan... ás 14 horas o lume segue o seu camiño cara á Garda...!

¿CATRO HORAS PARA FACER CHEGAR MEDIOS... de VIGO A OIA?

Decirte que é totalmente falso iso que escribiches, eu estiven no incendio de Viladesuso (Oia) e habia tres avións e un helicoptero, ademais de diferentes cuadrillas. O problema é que cando esta minimamente controlado salta o lume a 500 metros outra vez, e pola noite deixarono controlado. A 1 da mañá prende ao lado das casas de Oia, en Torroña, na Bahiña (Baiona), o lado das casas no Rexidouro en Tomiño..... e de noite non hai avións nin nada parecido, todas as cuadrillas que habia en Viladesuso de repente son insuficientes como é lóxico para parar todos os frontes abertos, e non queda outro remedio que esperar ao día a que se presenten os avións para os incendios máis graves, que é o de Bahiña e Torroña.

Podia seguir relatandote, pero penso que estou perdendo o tempo contigo, por que eres de ideas fixas, tes metido entre cella e cella ao conselleiro, e xa me da que .........
ghalleiras

Mensaxes: 1030
Rexistrado: Mar Nov 01, 2005 1:04 pm

Mensaxepor Medulio » Ven Ago 11, 2006 3:57 pm

6ª matriuska escribiu:Mas que deficit, eu nom sei si o sistema de "garitas" para avistar colunas de fume e ir rápido a apagar é o correcto.
A gente que está nas garitas buscando fume, quizais deberá estar paseando polos montes ou polos caminhos, tomando dados de veículos ou pessoas que estivessem a horas "estranas" paseando por lugares "estranos" (normalmente non se vai var um paseio por um eucaliptal). Isso tería um efecto disuasor importante.

Eu creo que deben combinarse os dous sistemas: o de "mirantes" elevados permite detectar os focos de lume de seguida e as patrullas son as únicas que poden detectar movimentos "extranos" e pillar ós pirómanos coas "maos na masa". Pensade que o sistema de "vixiancia dende atalaias" xa se usaba nos tempos dos castros e na idade media... por qué non imos utilizalo agora?

Outra posibilidade que seguramente sería rexeitada por cousas da "intimidade" pero, non pagaría a pena instalar cámaras de video-vixiancia en puntos concretos?

6ª matriuska escribiu:Suponho que Xunta ja o terá feito, pero hai pontos mui concretos onde sistemáticamente prantam lume (em 10 anos tentam queimalos 4 ou 5 veces). Isses lugares debíam ter uma vigilancia especial. Inclusso, eu faría "areas cebo", lugares de monte que nom se limpem sem vigiancia aparente e com facilidades para achegarse e poder fuxir. Isto igual permite deter a máis de um incendiario.

Á parte diso, eu penso que hai unha laboura de control importantísima que comezará cando rematen os lumes (que será cando non quede máis nada que queimar, parece), e que dende xa dubido que se faga: debería facerse público un mapa de zonas afectadas cun seguimento contínuo a tódolos niveis... o que pase con cada zona, con cada terreo pode dar moitas pistas de quen anda detrás de todo isto (aínda que quen máis, quen menos, todos timos unha idea...).
Unha aperta.
José A. Cidre Bardelás (XACB)

Lingoa proletaria do meu pobo, eu fáloa porque si, porque me gosta,[...] porque me peta, [...] porque me sae de dentro, alá do fondo[...].
(Celso Emilio Ferreiro)
Medulio

Mensaxes: 4298
Rexistrado: Xov Mai 05, 2005 1:31 pm

Mensaxepor Erasmo » Ven Ago 11, 2006 5:23 pm

ghalleiras escribiu:Decirte que é totalmente falso iso que escribiches...

Perdoa se a información sobre OIA é INEXACTA ou FALSA... :?: pero xúrote que non está na miña intención CONTAMINAR nada...

Onte Xoves sobre as 13 aprox. na TVG (non estou seguro ou na TVE en Galiza) entevistaron ó Alcalde de OIA e foi il quen fixo o relatorio que eu me limitei a transcribir aquí xa que me parecía moi grave o tema... :(

EU non estaba alí... NON TEÑO DUBIDAS de que o teu relatorio será moito máis fiable cunha 'entrevista televisiva'...
PERO NON TEÑAS MEDO,  NON SON NINGÚN CABEZA CUADRADA...meu...!!!  

Só digo o que penso, e lóxicamente penso en función do que vexo... ou da información da que dispoño, pero sigo dicindo que se os Bombeiros de VIGO tardaron 4 horas en chegar ata OIA... a cousa non funciona moi ben que digamos...?   :?:
Erasmo
Prohibido prohibir
Erasmo

Mensaxes: 24
Rexistrado: Lun Mai 01, 2006 8:58 am

Mensaxepor Erasmo » Ven Ago 11, 2006 5:58 pm

ghalleiras escribiu:Cada vez está máis claro que hai unha man negra detras de tanto incendio que ten algún fin.....
Estamos facendo guarda de noite nos montes do Rosal os membros da Xunta Rectora. Dende logo como pillemos algún pegar lume no monte, non sei que pasará.
Erasmo, parecesme un pouco dado a facer críticas alegremente......
.... deixa que a actual Consellaría do Medio Rural leve adiante as súas políticas estrátexicas, faille un seguimento, e depois, se non da resultados critica,

Que hai INTERESES URBANÍSTICOS destrás desta tolería eu non teño ninguha dúbida... aínda que detiveses no monte ás 'xuventudes do pp' prendendo lume eu non 'picaría'... se pillades algún pirómano -antes de colgalo dos collóns- pensade con calma que mellor sería levalo con todo coidado a un lugar agradable... invitalo ós mellores whiskys se lle gustan claro... gravar cunha camara todo... e tirarlle da lingua ata que DIGA EXACTAMENTE QUEN LLE PAGOU PARA QUEIMAR O MONTE...!!!

Despois de ver hoxe no Faro de Vigo a unha vella detida en Ponteareas NON VOU CONSINTIR QUE NOS TOMEN O PELO OUTRA VEZ MAIS... coma se esta barbaridade fose causa da 'tolería' ou 'dos ciumes' dos galegos que xa se sabe sempre fomos moi rariños... NON E MIL VECES NON...!!!

Desta vez... temos que ser mais listos ca eles... IR CON COIDADO E CONSEGUIR AS PROBAS QUE SENTE NO BANQUILLO E LEVE Ó CARCERE ós que están detras de todo isto...???   :twisted:  :evil:

En canto ás crítica que fago alegremente a Suárez Canal... teñoche que dicir que xa lle levo feito un bo seguimento... DENDE O VENRES 4 ATA O LUNS 7... e xúroche que o primeiro que fixen foi enviarlle un e-mail pedíndolle A DEMISIÓN pola súa pouca cabeza... pero iso xa é historia...!

Non podo calar mentres Galiza enteira está fervendo sen remedio...!

Por qué coño non nos DEIXAN ós voluntarios ír apagar lumes?

Tí mesmo o dícías que (en Torroña ?) conseguiuse apagar rápido outro foco porque había unha cuadrilla perto... se nos deixaran patrullar os montes CON EQUIPO MINIMO para apagar o lume... e nos coordinaran con rapidez... MOITOS DESTE LUMES XA ESTARÍAN APAGADOS cáseque antes de coller forza...?

Bueno... non me fagas caso... pero se moitos coma min... estiveramos o pé de monte dende o SABADO ou DOMINGO...? quen sabe... igual o desastre sería moito menor... pero iso non se pode saber porque non se fixo... nin se está a facer... ¿por qué os voluntarios non podemos apagar o lume?  :shock:    

Estas cousas son as que me levan a pedirlle a demisión... e non son precipitadas... pois se teño que agardar a que non quede pau que queimar para dicir o que penso... imos dados... non cres?   :idea:
Erasmo
Prohibido prohibir
Erasmo

Mensaxepor Medulio » Ven Ago 11, 2006 10:48 pm

Erasmo escribiu:Que hai INTERESES URBANÍSTICOS destrás desta tolería eu non teño ninguha dúbida... aínda que detiveses no monte ás 'xuventudes do pp' prendendo lume eu non 'picaría'... se pillades algún pirómano -antes de colgalo dos collóns- pensade con calma que mellor sería levalo con todo coidado a un lugar agradable... invitalo ós mellores whiskys se lle gustan claro... gravar cunha camara todo... e tirarlle da lingua ata que DIGA EXACTAMENTE QUEN LLE PAGOU PARA QUEIMAR O MONTE...!!!

Solución: seguemento dos terreos calcinados e prohibición de edificar niles durante 10 anos (ou o tempo mínimo que levaría unha reforestación efectiva). Pero, habería alguén dacordo? Mesmo moita xente que agora despotrica de todo polo tema do lume non consentiría que lle quitasen beneficios do seu terreo queimado...

Erasmo escribiu:Despois de ver hoxe no Faro de Vigo a unha vella detida en Ponteareas NON VOU CONSINTIR QUE NOS TOMEN O PELO OUTRA VEZ MAIS... coma se esta barbaridade fose causa da 'tolería' ou 'dos ciumes' dos galegos que xa se sabe sempre fomos moi rariños... NON E MIL VECES NON...!!!

Ou como andan a dicir nalgunhos sitios: iso non é máis que a indolencia dos galegos que fuman moito e deixan as cabichas por todas partes (xa se sabe que son moi vivas e por iso prenden en 7 sitios ó tempo).

Erasmo escribiu:Desta vez... temos que ser mais listos ca eles... IR CON COIDADO E CONSEGUIR AS PROBAS QUE SENTE NO BANQUILLO E LEVE Ó CARCERE ós que están detras de todo isto...???   :twisted:  :evil:

Onte estiven vendo na TeleGaita como falaban cun rapaz do cárcere da Lama que está en terceiro grao e participando nunha das coadrillas de extinción e dicía: "a mín metéronme tres anos por posesión de hachís e ó que prantou lume aiquí meteránlle dous anos como moito e nin tan sequera irá á cadea...". É pra reflexionar.
Unha aperta.

Lingoa proletaria do meu pobo, eu fáloa porque si, porque me gosta,[...] porque me peta, [...] porque me sae de dentro, alá do fondo[...].
(Celso Emilio Ferreiro)
Medulio

Proposta de reforma legal: Desterro para os incendiarios

Mensaxepor casdeiro » Ven Ago 11, 2006 10:59 pm

En Fillos propuxen unha iniciativa para que se reforme o Código Civil e cando os incendiarios saian da cadea que non poidan volver nunca pola terra que queimaron.

Penso que así moitos veciños perderán o medo a denunciar a quen saben que queima o monte pero como é veciño e vai volver, non queren dar parte del.

Púxeno ademais, entre os lemas que se poden apoiar en liña desde o Clamor:

http://www.d-3.info/clamor/lemas-votar.php
< Manuel Casal Lodeiro 'Casdeiro'>
http://www.redegalega.org/casdeiro
casdeiro

Mensaxes: 94
Rexistrado: Dom Out 09, 2005 10:51 pm

Re: Proposta de reforma legal: Desterro para os incendiarios

Mensaxepor Medulio » Ven Ago 11, 2006 11:06 pm

casdeiro escribiu:Penso que así moitos veciños perderán o medo a denunciar a quen saben que queima o monte pero como é veciño e vai volver, non queren dar parte del.

Certo, é tamén un dos problemas típicos da Galiza (o típico "pensa o que fas, que cando precises axuda vancha da-los teus veciños e non as autoridades...").

Tamén é certo que vai ser moi difícil (ou imposible) modifica-lo código penal (máis ben que o civil, non?) por un problema galego. Quizais a solucion estaría no recoñecemento do direito consuetudianario galego e nunhas Leis verdadeiramente galegas que afrontasen os problemas intrínsecos da Galiza.

O problema é que a esta xente tanto lle ten vivir na Galiza coma fóra dela (se a queiman é porque non lle teñen a máis mínima estima) e se lles pagan ben farano de tódolos xeitos.
Unha aperta.

(Celso Emilio Ferreiro)
Medulio

Mensaxepor casdeiro » Ven Ago 11, 2006 11:21 pm

Medulio escribiu:Certo, é tamén un dos problemas típicos da Galiza (o típico "pensa o que fas, que cando precises axuda vancha da-los teus veciños e non as autoridades...").

Tamén é certo que vai ser moi difícil (ou imposible) modifica-lo código penal (máis ben que o civil, non?) por un problema galego. Quizais a solucion estaría no recoñecemento do direito consuetudianario galego e nunhas Leis verdadeiramente galegas que afrontasen os problemas intrínsecos da Galiza.

O problema é que a esta xente tanto lle ten vivir na Galiza coma fóra dela (se a queiman é porque non lle teñen a máis mínima estima) e se lles pagan ben farano de tódolos xeitos.

É certo!!! Tanto andar a voltas coa reforma de Código Civil polas lerias da nacionalidade... que trabuquei os apelidos!!! :-D

Interesante o que dis do dereito tradicional galego... Que exemplos temos para estes casos? De todos xeitos parece que este salto cualitativo é moderno e non ten precedentes que poidan estar reflectivos ou previstos en leis históricas... paréceme a min, polo menos.

Invítovos de todos modos a apoiar a proposta, non costa nada e podemos facer presión para que saia na prensa e os políticos se pronuncien. Xa hai tempo que o BNG pedía endurecer as penas... por que non neste sentido?
casdeiro

Mensaxepor Teijeiro » Sáb Ago 12, 2006 5:10 am

O código penal é moi cachondo, citarei isto que saquei doutro fórum no que escribo:

Según el Art. 332 del Código Penal, el pirómano tiene una pena de prisión de cuatro meses a dos años o multa de ocho a 24 meses. Conclusión: si no tiene antecedentes penales, no va a la cárcel (al ser penas inferiores a tres años

E no caso de menores de idade (algúns pirómanos son menores) xa é para rir ou chorar de rabia...
Teijeiro

Mensaxes: 288
Rexistrado: Ven Mar 17, 2006 8:15 pm
Ubicación: La Coruña con L, Orense sin U, El Roblecito, Puerto del Sonido, Buey Muerto, La Costa de la Muerte,

Mensaxepor casdeiro » Sáb Ago 12, 2006 12:18 pm

Teijeiro escribiu:O código penal é moi cachondo, citarei isto que saquei doutro fórum no que escribo:

Según el Art. 332 del Código Penal, el pirómano tiene una pena de prisión de cuatro meses a dos años o multa de ocho a 24 meses. Conclusión: si no tiene antecedentes penales, no va a la cárcel (al ser penas inferiores a tres años

E no caso de menores de idade (algúns pirómanos son menores) xa é para rir ou chorar de rabia...

Entre o de terroristas e pirómanos... xa chega de os chamar o que non son!! Un pirómano é un enfermo mental. Esta xente son incendiarios pagados, esbirros de escuros intereses, a mafia da cinza!!!!
casdeiro

Mensaxepor Erasmo » Sáb Ago 12, 2006 12:40 pm

Erasmo
Prohibido prohibir
Erasmo

Mensaxepor xoubiña » Sáb Ago 12, 2006 12:48 pm

casdeiro escribiu:Entre o de terroristas e pirómanos... xa chega de os chamar o que non son!! Un pirómano é un enfermo mental. Esta xente son incendiarios pagados, esbirros de escuros intereses, a mafia da cinza!!!!

Estou completamente de acordo, pagados non sei se están, pero o que si e máis que evidente é a progamación coa que está feita, cada día que pasa quedame máis que claro que isto esta argallado de atrás por máis de un, cunha única finalidade, a de queimar galiza na súa totalidade. E se os intereses son politicos, ou de vinganza e resentemento por outros grupos, xa lles vale, aqui vivimos todos. Se queren darse a lucir que queimen a xunta que e máis facil de volver a reconstruir e a min dende logo non me doeria tanto.

Medulio escribiu:Eu o que temo é que dentro dun mes ninguén se lembre disto (e dame que así vai ser Sad ...dentro dun mes falaremos.).

Pois é moi probable que moitos dos que agora se indignen maña non se acorden como pasa sempre, douche toda a razón. Pero a min ainda non me pasou o resentemento do prestixe. Agora co dos montes a que vou queimada son eu. Tócannos todas, eso sí, as malas, e da a sensación de que a nadie lle importa. Aqui os que protestan porque xa están fartos son sempre os mesmos, os demais fano cando ven vir o lobo e calan cando lle dan catro pesos. Son uns conformistas, pero é a actitude de moitos galegos, cando se den de conta a lles de pesar.
xoubiña

Mensaxes: 4
Rexistrado: Xov Ago 10, 2006 1:59 pm

Mensaxepor casdeiro » Sáb Ago 12, 2006 12:59 pm

casdeiro escribiu:Púxeno ademais, entre os lemas que se poden apoiar en liña desde o Clamor:

http://www.d-3.info/clamor/lemas-votar.php

Non vin aínda apoios á miña proposta... :-( (Está a última por abaixo, porque aínda non ten apenas votos)
casdeiro

Mensaxepor xoubiña » Sáb Ago 12, 2006 1:13 pm

casdeiro escribiu:Non vin aínda apoios á miña proposta... Sad (Está a última por abaixo, porque aínda non ten apenas votos)

Eu xa o fixen, xa tes o meu apoio, e tamen lle mandei a dirección a un par de amigas por se querian facelo mesmo.
xoubiña

Mensaxes: 4
Rexistrado: Xov Ago 10, 2006 1:59 pm

AnteriorSeguinte

Volver a Medio ambiente

Quen está en liña

Usuarios navegando neste foro: Ningún usuario rexistrado e 1 convidados